Flextickets FAQ – Veelgestelde Vragen
Heb je vragen over Flextickets? Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen over ticketverkoop, het betalingsplatform en ons dashboard. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op!
Dashboard
Ja, met Flextickets kun je gepersonaliseerde e-mailberichten versturen, met of zonder e-ticket. Deze berichten kun je geheel naar eigen inzicht opstellen, waardoor je communicatie met je bezoekers kunt afstemmen op je eigen wensen.
De contactgegevens van je bezoekers zijn terug te vinden in het Flextickets dashboard. Mocht je dus contact willen opnemen met bezoekers over hun tickets, kan je de contactgegevens uit het dashboard halen.
Marketing
Wil je meer informatie krijgen over je bezoekers? Naast het e-mailadres kun je zelf bepalen welke vragen je op de ticketpagina stelt, zoals telefoonnummer en woonplaats. Daarnaast kun je checkboxen of keuzemenu’s toevoegen met vragen zoals: ‘Hoe heb je ons gevonden?’
Uiteraard zijn alle reserveringen inzichtelijk in handige overzichten in het dashboard. Tevens is er een export functie beschikbaar in het dashboard om een Excel lijst met alle reserveringen met alle relevante details en e-mail adressen te downloaden.
Tickets
Als een klant zijn of haar tickets kwijt is, kan deze eenvoudig opnieuw worden opgevraagd via de bevestigingsmail of door contact op te nemen met de organisator.
Ook jij als organisator kunt tickets opnieuw verzenden via het dashboard.
✔️ Tickets snel opnieuw versturen
✔️ Klantvriendelijke oplossing bij verlies
✔️ Ondersteuning via organisator of Flextickets support
Het komt uiteraard voor dat een klant de e-tickets niet meer kan vinden in de mailbox. In het dashboard kun je met een paar eenvoudige klikken de tickets nogmaals versturen. De klant kan overigens ook zelf de tickets nogmaals laten versturen via deze link.