Flextickets FAQ – Veelgestelde Vragen
Kosten
Flextickets zorgt voor een veilige en betrouwbare ticketverkoopomgeving. We werken samen met Mollie voor betalingsverwerking, wat één van de meest vertrouwde betalingsproviders in Europa is. Dit garandeert veilige en snelle transacties.
Mollie
Wij werken met Mollie om op een veilige en betrouwbare manier het geld direct het geld op je eigen zakelijke rekening te laten storten.
Registreren of inloggen bij Mollie kan via deze link.
Stap 1. Maak je account aan
Vul je naam, e-mailadres en wachtwoord in. Klik vervolgens op Account aanmaken
Stap 2. Bevestig e-mailadres
Na het aanmaken van je account krijg je een bevestigingsmail voor inloggen bij Mollie. Druk hier op de blauwe knop met Bevestig e-mailadres.
Stap 3. Vul de gevraagde gegevens in
Op de Start pagina in het Mollie dashboard staat een lijst met benodigde gegevens. Vul alle gevraagde bedrijfsgegevens in.
Let op: Je bankrekening moet een zakelijke rekening zijn. Dit is een eis die wordt gesteld door een aantal aanbieders van betalingsmethoden waar Mollie mee samenwerkt.
Mollie koppelen aan je Ticketshop
Als het goed is heb je alles afgerond en kan je aan de slag om Mollie te koppelen aan je ticketshop. Dit doe je door naar je Flextickets dashboard te gaan, waar je vervolgens in het Mollie Connect tabblad je Mollie account koppelt.
De frequentie van uitbetalingen regel je zelf eenvoudig via Mollie.
Bij Mollie bepaal je zelf wanneer je uitbetaald wordt en er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor dagelijkse uitbetalingen.
Uitbetalingsfrequentie kiezen met de volgende stappen
- Ga naar je Mollie Dashboard en klik linksboven op de naam van je organisatie.
- Ga naar Organisatie instellingen > Balans
- Kies onder Uitbetaalfrequentie de gewenste frequentie
Lees meer over uitbetalingen op de pagina van Mollie.