Flextickets FAQ – Veelgestelde Vragen
Dashboard
Met Flextickets kun je je evenement eenvoudig beheren via ons intuïtieve dashboard. Hier kun je de statistieken bekijken van al je events, de ticketpagina aanpassen, prijzen instellen, maximale aantallen aanpassen, reserveringen bekijken, tickets omboeken en nogmaals versturen en nog veel meer. Daarnaast kun je via de scan-app eenvoudig toegang tot je evenement beheren en hiermee de QR-codes scannen.
Ja, met Flextickets kun je gepersonaliseerde e-mailberichten versturen, met of zonder e-ticket. Deze berichten kun je geheel naar eigen inzicht opstellen, waardoor je communicatie met je bezoekers kunt afstemmen op je eigen wensen.
Ja, Flextickets maakt het eenvoudig om tickets met korting en promoties aan te bieden. Je kunt kortingscodes instellen die bezoekers kunnen gebruiken bij het afrekenen. Je kan kiezen uit een kortingspercentage of een bedrag. Ook het maximaal aantal te gebruiken codes kun je aangeven.
Flextickets kan jouw huisstijl in het ticketsysteem integreren door de ticketpagina te vullen met afbeeldingen, tekst en kleuren in de stijl van je evenement. Dit zorgt voor herkenning en vertrouwen bij kopers. Ook de e-tickets kunnen worden aangepast aan je eigen huisstijlkleuren. Deze aanpassingen kun je doen in het dashboard.