Flextickets FAQ – Veelgestelde Vragen
Support
Wil je je event verplaatsen? Met een eenvoudige handeling kunnen wij de dagen, tijden en tijdsloten omzetten naar een datum in de toekomst. Hierbij worden de tickets opnieuw gegenereerd en verstuurd per email. Uiteraard gebeurt dit altijd in overleg met de organisator.
Tickets
Tickets kunnen uiteraard nogmaals verstuurd worden vanuit het dashboard onder ‘Reserveringen’. Ook kan je tickets omboeken naar een andere dag of tijdstip met een eenvoudige handeling. In het overzicht van alle reserveringen zoek je de betreffende naam, klik je op het (i) symbool. Iets verder op de pagina staat de optie om de tickets om te boeken naar een andere datum/tijd. Kies eerst de gewenste periode (kies een periode in de toekomst) en selecteer de gewenste datum/tijd. Daarna druk je op de knop ‘opslaan en versturen’. De nieuwe tickets worden dan direct verstuurd naar de klant.
Als klanten tickets kwijt zijn, dan kunnen ze ook via deze link proberen of de tickets nogmaals verstuurd worden, mits ze het e-mail adres zonder fouten hebben ingevuld.
Werkwijze
Timeslots zijn tijdsintervallen waarin bezoekers tickets kunnen kopen voor een specifiek tijdstip of dag. Dit helpt om bezoekersstromen te spreiden en drukte te vermijden. Je kunt per locatie, dag en tijd het maximum aantal bezoekers instellen. Timeslots zijn ook ideaal voor doorlopende evenementen zoals musea, pretparken en attractieparken.